De assistente2020-08-24T18:41:03+02:00

De rol van de assistente

U kunt een afspraak maken via de assistente of via e-mail. De assistente vraagt u naar de reden van de afspraak. Hiermee kan ze inschatten of er een enkel of dubbel consult nodig is. Ook kan de huisarts uw dossier dan al doornemen ter voorbereiding op uw vragen. Soms kan de assistente zelf al telefonisch advies geven. Anderzijds kan ze inschatten of een visite door de huisarts wellicht beter is. Bij twijfel zal ze overleggen met de huisarts. De assistente heeft hetzelfde beroepsgeheim als de huisartsen. Mocht u de reden van uw afspraak liever niet tegen de assistente zeggen, dan kunt u dat aangeven.

Op maandag en dinsdag van 8.00-12.00 uur is onze assistente Denise van Yperen aanwezig voor ingrepen als injecties geven, oren uitspuiten etc. U kunt zonder afspraak binnen lopen en zo proberen wij  op deze manier de woensdag, donderdag en vrijdag te ontlasten zodat de praktijk telefonisch beter bereikbaar is.

Triage

De vragen die de assistente stelt om u de juiste hulp op het juiste moment te geven, noemen we triage. Bekijk ook het filmpje over Triage hieronder.

Go to Top